wtorek, 23 listopada 2010

MYSZKA Z WŁÓCZKI

Minęły 2 tygodnie odkąd zrobiłam na szydełku kota, nadszedł więc czas na towarzyszkę - myszkę. Zawiozłam ją od razu do przedszkola i tam ku radości dzieci została nazwana przez moją córkę Tosią. Przedstawiam więc szydełkową myszkę Tosię:




Kolejne etapy powstawania myszki:

 1. Należy wykonać poszczególne części myszki: uszy, głowę, rączki i nóżki oraz tułów do którego od razu można doszyć ogonek.

2. Przygotowane kółka należy zszyć na dole, by uformować mysie uszy. 
Następnie trzeba je przyszyć do głowy.

3. Doszywamy pozostałe części do tułowia i...

 4. ... wyszywamy oczka, uszka, wąsy i oczywiście uśmiech.


5. Na koniec Tosia została ubrana w niebieską sukienkę na ramiączkach, w której prezentuje się na pierwszych zdjęciach.

Projekt autorski - jeśli chcesz wykorzystać zapytaj o zgodę i koniecznie podaj link do mojego bloga. Kopiowanie zdjęć bez mojej wiedzy i zgody zabronione prawem autorskim. 

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)